۱۳۸۸ مهر ۱۱, شنبه

اتحاد قرمز وآبي بر عليه ديكتاتور

چه زيبا بود وقتي مي ديديم قرمز  و آبي  امسال  شانه به شانه و متحد  چه در ورزشگاه و چه بيرون آن  با شعار بر عليه رژيم فاسد ودر حمايت از جنبش سبز نشان داد كه اين جنبش چگونه  ، همه را در كنار هم قرار داده است     

هزاران تماشاگر دربی پایتخت در حالی که بازی جمعه دو تیم پرسپولیس و استقلال تحت تدابیر شدید امنیتی و با حضور هزاران مامور یگان های ویژه نیروی انتظامی باردیگر با نتیجه از پیش تعیین شده مساوی به پایان رسید،به”فوتبال سیاسی” اعتراض کردند.

تماشاگران با سر دادن شعارهایی چون”یاحسین،میرحسین”،فوتبال سیاسی نمی خوایم،نمی خوایم”،و «تا احمدی نژاده،دربی همین بساطه” ضمن ابراز اعتراض شان به اعمال نظر سیاسی جناح حاکم برایران در ورزش و به ویژه فوتبال اعتراض کردند.

تلويزيون جمهوری اسلامی پس از اوج گرفتن شعار “يا حسين، ميرحسين” تماشاگران بلافاصله صدای تماشاگران را در پخش مستقیم این بازی قطع کرد.

قطع آنتن دهی تلفن های موبایل در منطقه غرب تهران و نصب دوربین در نقاطی از استادیوم آزادی و  و استقرار نیروهای یگان ضد شورش در داخل و خارج استادیوم از جمله تدابیر شدید امنیتی بود که شورای تامین استان تهران از وحشت حضور سبزها در دربی  به اجرا گذاشتند.

یگان های ویژه پس از اتمام بازی و در حالی که تماشاگران به سر دادن شعارهای اعتراض آمیز مشغول بودند آن ها را باخشونت از ورزشگاه بيرون کردند و در اتوبوس ها نیز تعدادی از ماموران  مستقر شده بودند.

فرمانده نیروی انتظامی به خبرگزاری ها گفته است که 9 نفر در استادیوم آزادی بازداشت شده اند اما شاهدان عینی شمار واقعی بازداشت شدگان بیش از این اعلام می کنند.

تظاهرات در حاشيه بازی  استقلال – پرسپولیس : تا احمدی نژاده، دربی همین بساطه  – مرگ بر دیکتاتور 

شعارها: تا احمدی نزاده دربی همین بساطه..یاحسین میر حسین..مرگ بر دیکتاتور..

ما بچهای تهرون رای ندادیم به میمون..

هیچ نظری موجود نیست: